آموزش اینترنت و کامپیوتردانستنی های اینترنت و کامپیوتر

با اسکنر تخصصی مرورگر کروم به جنگ بدافزارها بروید!

با اصفهان وب در یک مطلب تازه از آموزش اینترنت همراه باشید :

اسکنر بدافزار مرورگر کروم, نرم افزارهای مخرب

اسکنر بدافزار مرورگر کروم به عنوان یک آنتی ویروس قوی به حساب نمی آید

 

بسیاری از نرم افزارهای مخرب برای تخریب کامپیوتر توسعه یافته اند. اما آیا می دانستید با اسکنر بدافزار مرورگر کروم می توان با آنها مقابله کرد؟

همان طور که می دانید، این روزها استفاده کاربران از دنیای مجازی و اینترنت بسیار بالا رفته و معمولا زمان زیادی را صرف وبگردی می کنند. همین موضوع باعث می شود تا تراکم بدافزارها هر روز بیشتر شود. اسکنر بدافزار مرورگر کروم در این زمینه به کمک شما می آید تا با جستجو میان فایل ها، موارد خطرناک را پیدا کنید. این ویژگی با نام Cleanup شناخته می شود که در بکگراند سیستم به صورت فعال باقی می ماند، اما اگر مایل هستید می توانید با تایپ دستور زیر در مرورگر Chrome، همین لحظه کامپیوتر خود را اسکن کنید:

 Chrome://settings/cleanup

 

در صورت بروز مشکل نیز می توانید با مراجعه به آدرس زیر چنین کاری را انجام دهید.

 Settings> Reset and clean up> Clean up computer

 

اگر مرورگر شما با مشکل مواجه شده یا فکر می کنید نسبت به روز اول کمی کند شده است، پیشنهاد می کنیم که آن را اسکن کرده و موارد احتمالی را به این ترتیب شناسایی کنید.

 

بد نیست بدانید که اسکنر بدافزار مرورگر کروم به عنوان یک آنتی ویروس قوی به حساب نمی آید، چرا که تنها مواردی که باعث آسیب رساندن به Google Chrome می شود را مورد بررسی قرار می دهد.

 

مسئولان گوگل کروم در این باره می گویند:

ما با همکاری تیم آی تی موسسه ESET موفق شدیم تا سیستم محافظتی آنها را با تکنولوژی خود همگام کنیم. به این ترتیب نسبت به گذشته، موارد خطرناک بیشتری شناسایی و حذف می شوند و می توانید مطمئن باشید که امنیت شما تا حد زیادی بالا خواهد رفت. البته به یاد داشته باشید که این سیستم، یک آنتی ویروس قدرتمند به حساب نمی آید، چرا که تنها قادر به حذف بدافزارهایی است که مانع فعالیت مرورگر کروم می شوند.

 

اسکنر بدافزار مرورگر کروم به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی به حساب می آید که از شما در مقابل Malware ها و موارد مضر قرار گرفته در اینترنت محافت می کند.

 

منبع:click.ir


منبع:
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/chromebrowser-specialized1-scanner.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای اینترنت

مطالب جذاب اینترنت

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا